Jag gjorde det!

Jag tog mig iväg på träningen igår! Det vanliga hederliga cirkelträningen, med olika stationer för både styrka, balans och smidighet.
 
Och vilket pass! Jag var mycket starkare än jag trodde!
 
Jag gick armgång, i alla fall en gång fram och tillbaka. Andra omgången gjorde det för ont i axeln. Men då hängde jag i bommen och lyfte benen och gjorde lite annat. Jag höll även ut 3 x 30 sekunder plankan. Jobbigt men helt klart genomförbart.
 
Hur kan jag vara så stark? Blir man det av dans och skidåkning? Och lite sjukgymnastik hemma?
 
Kanske det är alla diskbackar jag lyft under höstterminen. Tur att jag börjat på cirkelträningen nu då eftersom jag inte är i köket lika ofta längre. 
 
Tjoho!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0