Frissan fixar

Frissan löste det. Jag berättade mitt dilemma: att jag vill ha både kort och långt hår. Kort på grund av att jag trivs i det, långt på grund av lockarna. Så hon föreslog en frisyr. Fast den kräver lite tillväxt av håret så det blev inte den frisyren igår. Men vi har en plan. 
 
Under tiden får jag se ut så här och det är ju inte så pjåkigt. 
 
 
Observera snyggnacken.
 
 
Medan hon fixade ögonbrynen lade hon i en färginpackning. Det är samma som jag har hemma men frissan är väl lite noggrannare än jag och det fick verka en bra stund. Jag vet inte om jag behöver färga håret faktiskt. Ska fundera på saken. Nån färg hos frissan blir det ändå inte förrän tidigast nästnästa gång. Nån gång i slutet på mars räknade jag ut.
 
Men nu är jag snygg till konserten och till jul. Och till på fredag när vi har julfest med jobbet!  Temat är "glitter och glamour". Jag har lite klädidéer men helst skulle man ju haft en långklänning. Eller dom där röda paljettbyxorna jag utan framgång föreslog för kören. Såna har jag inte heller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0