Hej hopp

Hösttröttheten har som vanligt jagat Lakritskvinnan på flykten också. Det är bara latin fusion-passet på måndagkvällar jag lyckas ta mig iväg på. Och det har jag inte missat en enda gång!
 
Men nu är det slutsjunget på tisdagskvällar ett tag framöver så nu kanske jag orkar ta mig iväg på träningen på onsdagar istället? Vi hade vår avslutning nu i tisdags på hotellet, med konsert och insamling till Musikhjälpen och så middag efteråt. Jag åt hamburgaren och sen tog vi alla chokladfondant till efterrätt. Mmmmums. 
 
Igår gick jag i alla fall fem kilometer. Det är ju bra. Kanske berodde på att solen tittade fram mellan molnen. Det blir liksom lite lättare då. Fast jag vet ju att jag MÅR BRA bara jag sätter igång, vare sig det gäller promenad, styrketräning eller dans. Piggare och gladare. Frisk, stark och glad. Var det inte så vi sa?
 
Upp och hoppa! Rör på fläsket! Lakritskvinnan, here I come! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0