Jaha?!

Det är väl själva f-n ändå. Jag bestämde mig ju, peppad av långpromenad på söndagen och dansen igår, att ta tag i motionerandet nu. Ingen kör på tisdagskvällar, jamen då kan jag ju promenera en sväng istället. Och på onsdag kväll är det cirkelträning. Det blir bra.
 
Igår efter dansen fick jag huvudvärk. Så brukar det inte vara men jag fikade och gick och lade mig. Imorse vaknade jag ur konstiga drömmar med hosta och segt slem i luftrören. Sen byggdes det på under dagen med trötthet och huvudvärk. Jag kände hur irriterad jag blev på saker som annars inte skulle varit så farligt. 
 
Varför ska man alltid bli förkyld när man bestämt sig för att träna?! Jag har ju inte ens kommit igång!
 
Tredje förkylningen den här terminen. Jag brukar inte bli sjuk så här ofta. Fast jag klarade mig faktiskt hela oktober och med tanke på hur dom snorar på jobbet, dom små, är det bra gjort. 
 
Nåväl, jag vet inte ännu om jag blir hemma imorgon. Det verkar inte speciellt lovande just nu, har gått omkring här hemma och kännt mig frusen och har ont i huvudet igen. Men jag ska sova en natt och imorgon ska jag känna efter vilket håll det lutar åt. 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0