Nyekiperad. Igen.

Igår var vi till Birsta. Igen, ja. Och nu köpte vi verkligen rullgardin till sovrumsfönstret och nya dricksglas. Men inget diskställ. Inget av dom som fanns på Ikea kändes som det passade vårt behov. "Vi kan köra det gamla i diskmaskinen" tyckte Mannen. Ja, det går väl att testa antar jag.
 
Sen provade jag varenda vit överdel dom hade på Joy. Kom ihåg presentkortet den här gången och tänkte köpa nåt som passar till konserten. Men nej, det var ingen topp eller blus som föll mig i smaken. Däremot blev det ett par jeans i piratlängd och det passar ju också på konserten. Och piratjeans har jag länge velat ha för dom gamla ljusgröna är faktiskt för stora. Sen hade dom 20% rabatt om man köpte två saker så då slank det med ett par örhängen också. Man kan säga att jag fick dom på köpet och med presentkortet landade kalaset på ca 300 kr. Billigt! 
 
På Jula fyndade jag toppar och en ljusgrå huvtröja som jag tänkt ha att slita på på jobbet. Fast det känns lite trist att ta på sig helt nya kläder när man ska jobba, även om det var tanken redan vid köpet. Dom blir smutsiga fort, med sand och lera och matkladd och ibland får man färg på dom. Vi får se hur jag gör, jag kanske sliter på dom hemma först! 
 
Sen åkte vi till Söråker och köpte fårstängsel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0