Shortsdemoner!

Kände att jag måste googla på kraftiga lår och att träna i shorts. Kunde inte få det ur huvudet annars. Har andra funderat som jag? Och jag hittade det här underbara blogginlägget: 
 
http://allakantrana.se/om-shortsdemoner
 
Men ännu underbarare var kommentarerna. Tillåt mig citera en av dom:
 
"Amen det är EXAKT så jag tänker om mina ben. Jag slås ibland av detta, att jag går omkring med känslan att mina ben är som nån slags monster som måste gömmas. Som om de liksom skulle göra grannarna blinda eller som att jag skulle bli utburen ur byn, upphängd på en stolpe och rullad i tjära och fjädrar.
Nästa vecka ska jag springa i shorts, sådeså!"
 
Jag skrattade högt när jag läste det. Haqvin undrade vad jag höll på med. Men hur ska jag förklara för honom, en 15-årig kille, hur det känns att inte vilja visa sina ben?
 
Men grannarna kommer inte att bli blinda om jag springer i kortbyxor. Jag är helt säker på det. Nu är det sluttramsat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0