Kalufs

Imorgon är det EN vecka kvar tills jag ska till frissan. En vecka kvar av ostyrig kalufs. Och ändå är det mitt eget val denna gång. Jag har bokat och bokat av och bokat om flera gånger. Velat klippa mig men sen ändrat mig igen. Jag ska ju spara ut lite lockar så frissan kan göra nåt nytt roligt tänkte jag. Men på måndag SKA jag klippa mig. 
 
Det är rätt långt nu....
 
 
Vad ska det bli då? Ja jag tänkte mig nåt sånt här kanske. Sned, tvärklippt lugg och så lite mer lockar på resten. Fast jag tror det ska vara kortare i nacken. Hon var lite lik mig faktiskt. Grön tröja till och med.
 
short messy wavy bob with bangs
 
Eller nåt sånt här? Hm, fortfarande lite långt i nacken som sagt....
 
 
Eller den här? Här börjar vi närma oss rätt längd tycker jag. Men den där coola bruttan är mycket yngre än jag. Ser jag ut som en gammal tant i en så kort och tvär frisyr? Njae, det är väl en fråga om attityd, va? Tänk er den frisyren i kopparrött istället. Och utan cigarett. Röka är inte coolt. 
 
tamagucci:

“4 Mujeres”, Vogue Spain, September 1995Photographer : Manuel FerraterModel : Gretha Cavazzoni 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0