Det blev en bra dag

Bestämde mig för att börja trappa upp idag och börja äta mat. Ryckte upp mig. Fixade en promenaddate. Tvättade håret. Målade på ögonen. Kände mig gladare.
 
 
Åt lite kyckling till lunchsoppan. Otroligt gott. 
 
 
Åkte ner på Hammarn och gick Kullsta runt med A och hunden Nixon (Promenixon?). Mer än hälften av tiden pratade vi om mat. Det säger lite grand om vad mat betyder för mig. Mat är inte bara näring för kroppen. 
 
När jag kom hem gjorde jag en pytteliten fruktsallad, en Nutrilettshake och en kopp kaffe. Till middag gjorde jag pizza. Själv åt jag lite mer kyckling och drack sockerfri Portello. Vin är godare måste jag säga men det får bli en annan dag.
 
 
Känner mig fortfarande glad. Jag är nöjd med mitt beslut. Jag provade och det var inte min grej. Jamen då vet jag det!
 
Vikten ska fortfarande ner men det får bli på annat sätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0