Blä

Känner att jag sunkar ner mig när jag går hemma. Håret står på ända, nagellacket flagnar, jag hasar omkring här i mina mjukisbrallor. Ja, jag byter inte ens om när jag far på Hammarn. Drar bara på mig jacka och kängor. Huvva.
 
Kan ju även bero på att jag blir deppad av dieten. Visst är det tråkigt att räkna kalorier men äta pulversoppa är snäppet värre. Och då har jag inte ens haft nåt socialt liv att ta hänsyn till den här veckan. 
 
Jag vet inte om jag ska fortsätta faktiskt. Jag har ju en massa påsar kvar men det är lång hållbarhet på dom. Jag skulle kunna äta shakes till mellis och kvällsfika. Jag skulle kunna äta soppa till lunch dom dagar det är "dålig" mat på jobbet. Som nu på måndag till exempel då det är potatisbullar och blodpudding. Det är inget jag har lust att smälla i mig första dagen av resten av mitt hälsosamma och lättare liv.
 
På onsdag är det potatismos och korv och på torsdag "makaronirätt med skinka". Sist det var "makaronirätt med skinka" fick vi kokta makaroner blandat med små skinkbitar och nån tomatsås. Det var varken gott eller mättande. Då passar det ju med soppa.
 
Vi får se hur jag gör. Jag har inte bestämt mig riktigt än. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0