Move your body

Lakritskvinnan sitter här och funderar hur hon ska lyckas klämma in sin verksamhet denna vecka. Jag ska nämligen jobba måndag till torsdag. Jihaa! Men jag kanske måste ge mig ut på en rask promenad redan nu på morgonen för att hinna med motionen idag? Jag börjar inte förrän halv nio.
 
Sen kom jag på att gymnastikföreningens träning faktiskt börjar ikväll. Jamen så bra, klart jag ska gå på den. Hur går det med min axel då? Ja, det får vi se. Jag har ju inget större fel på resten av kroppen så att avstå på grund av en enda trilskande kroppsdel känns ju fånigt. Jag lovar att ta det lugnt med dom rörelserna.
 
Sjukgymnasten har inte hört av sig om nån ny tid ännu så jag vet inte när jag får nån mer hjälp heller. Men att röra på kroppen är alltid bra, det behöver jag ingen sjukgymnast som säger åt mig. Det har jag ju Lakritskvinnan som gör.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0