Hallå?! Lakritskvinnan?!

Buhuhuhuuu! Lakritskvinnan har övergett mig! Var är du!? Snälla, snälla, kom tillbaka! Jag vill ju träna!
 
 
 
Jag tar mig iväg på latin fusion på tisdagar - that´s it. Ja, jo, förra söndagen lyckades jag ju faktiskt släpa mig iväg på cirkelträningen men det berodde säkert på att fotograferingen hägrade. Fick några fina foton till fotoutmaningen, tack vare träningskamraterna. Ja, så klart kändes det bra att träna också. 
 
Men i måndags avstod jag, mest på grund av på knät som gjorde ont. Kände av det lite på tisdagens dans även om det var fötterna som gjorde mest ont den dagen. Jag MÅSTE köpa andra skor! Dom jag har nu har på nåt vis blivit för stora och fötterna halkar omkring inuti dom med resultatet att jag får ont. Dessutom är sulorna alldeles för hala. Nån sa att det kan bero på golvet i gympasalen också, att det är slitet och halt men det kan jag ju knappast byta ut på egen hand. Det får bli andra skor istället.
 
I torsdags orkade jag inte åka och träna, fast jag hade bestämt mig (trodde jag). Samma som förra torsdagen - jag är för trött i huvudet efter jobbet. Och idag är det söndag igen och här sitter jag vid datorn istället för att gå armgång och göra knäböj. Vad farao är det frågan om, va? Va?
 
Nä, jag får ta mig i kragen och gå på träningen imorgon kväll istället. Latin fusion på tisdag så klart och på torsdag SKA jag gå! Tre gånger i veckan ska väl inte vara nån omöjlighet, va? Och så promenader dom andra dagarna? Hur svårt kan det va?
 
Tänk, det fanns en tid när jag dansade folkdans på måndagar, boxades på onsdagar och tränade bodypump på torsdagar och söndagar. Det var tider det! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0