Vältränad

Idag känner jag att jag har muskler. Var på träning igår. Igår igen, ja. Eftersom herrarnas söndagspass har blivit ett mixat pass och damernas pass är på måndagar så blir det träning två dagar i rad för mig hädanefter. Plus torsdag förstås, men det är inte orättvist för herrarnas pass är på onsdagar så dom får också träna två dagar i rad. Lyllos dom, inte sant?
 
Ikväll är det ingen kör och då brukar jag ju passa på att gå på latin fusion men det vete fanken om jag ska det. Kanske benmusklerna borde få vila? Känns som jag behöver ta det lugnt och äta upp mig idag istället. Nej, jag har inte ätit för lite dom andra dagarna (jag äter ALDRIG för lite!) men jag blir alltid hungrigare dagen efter träning. 
 
Tyckte det gick bra ändå igår men visst var det jobbigare än vanligt, speciellt vid vissa övningar. Benen känns det i och i sidan av ryggen. Den muskeln använder man bland annat när man lägger i växlar i bilen, om ni inte visste det. 
 
Ska känna efter framåt eftermiddagen hur det känns. Det ÄR ju som kul att dansa också och visst är det väl mest kondition, va? Visst? Benen och axlarna får visserligen sitt också men det är ju kul. Och det händer ju inte varje vecka....... ska fundera.......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0