Jaja....

Ok. Det blev tråkigt att leva helt utan godis. Igår var det fredag och då struntade jag helt enkelt i min utmaning "inga sötsaker innan påsk". Sitta ensam en fredagkväll och så inte ens få äta lite godis, nä, det gick jag inte med på. Jag köpte lite godis till mig själv när jag handlade barnens. Choklad och banoffiefudge och häxvrål. Åt och sen mådde jag lite illa. Rätt åt mig. Jag kunde ha ätit långsammare och jag kunde ha hållit mig till enbart choklad för det är det jag gillar bäst (och mår bäst av). Men det var gott så länge det varande. 
 
Och två veckor var jag utan tillsatt socker. Det var rätt "duktigt" ändå tycker jag. Man ska nog inte överdriva åt nåt håll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0