Springtime

Igår stod vi på Granngården och sålde fika med några ungdomar från nian. Kom dit strax före nio och åkte därifrån vid två. Kanonväder hade vi i alla fall till att börja med. Solen låg på och värmde. Det var riktigt härligt att stå ute. Ingen jättekommers när det gällde fikat kanske men vi fick ändå ihop ett rätt stort bidrag till klasskassan. I början på juni åker ungdomarna till Göteborg på skolresa.
 
Jag var jättetrött när jag kom hem vilket jag inte förstår. Så jobbigt var det väl inte att stå i solen? Nåja, efter lite slappande så bestämde jag mig för att ge mig ut och springa. Synd att tappa det, nu när jag kommit igång! Det hade börjat regna men det spelar inte mig nån roll, springa i regn är inte så tokigt, man får kylning automatiskt. 
 
Jag sprang nästan tre km i sträck! Gick första sträckan, två km, sen sprang jag resten ända hem. Jag är så imponerad av mig själv!
 
Men jag vill ha nya springskor. Jag har slitit på mina gamla några år nu, visserligen inte till spring men till en massa promenader. Dessutom MÅSTE jag passa på att köpa skor nu när det är modernt med färggranna dojjor!!
 
Såna här skulle jag kunna tänka mig! Finns på Brandos.se. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0