Ojojoj....

Min kropp, min kropp. Ojojoj. Vi hade terminsavslutning på träningen igår. Crossfit. 4 x 30 sekunder x två övningar. Vila en minut, sen byta station till två nya övningar. Avlutade med en benövning med en massa utfall. Ojojoj. Det är jobbigt att gå uppför trappen idag.
 
Efteråt var det fika. Festis eller gainomax och frukt. Ett litet lotteri hade vi också, trevligt! Fast jag vann inte. Men jag har ju vunnit en mer vältränad kropp. Nä förresten, det har jag inte, jag har jobbat för den. 
 
Vädret idag är trist. Grått, regnigt och kallt. Och vi som ska ha fotografering för affischen ikväll på kören. Somrig klädsel. Jamenellerhur. Blommig ylletröja eller vad? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0