Nu grönskar det

Jag är inne i ett stim nu verkar det som. Förut hittade jag inga kläder. Nu ramlar dom över mig.
 
Igår var jag in på Jensens för att reka innan jag drar med mig barnen dit. När jag skulle gå ut därifrån fick jag syn på en korg med byxor till halva priset och där var jag ju tvungen att rota. Hittade ett par gråsvarta jeans med diskreta kritstrecksränder. Fel storlek, tänkte jag. För små. Men jag provar. Dom passade. Ja dom var för lång men det är nästan alla byxor på mig. Det kan man sy upp. Jag köpte dom.
 
Idag var jag in på Röda Korset för att höra om dom tar emot kläder. Det gjorde dom. "Då kommer jag med dom imorgon" sa jag. Och kunde förstås inte låta bli att kika bland kläderna innan jag gick. Man vet aldrig. Och så klart hittade jag kläder, både en topp och en kjol - som passade! 
 
Kolla vad snyggt! Grön kjol, jag vet. Nu igen. Måste vara ett grönt stim jag är inne i. Nu skäms jag lite att jag inte gick och hämtade rätta kameran men vad f....... Ni ser ju hur kläderna ser ut, inte sant? Och jag behöver väl inte påpeka att dom kostade lite och ingenting va?
 
 
Nu får jag lugna ner mig tror jag. Jag ska väl ha pengar kvar resten av månaden också. Var på fotvård idag och det kostar också. Men nu är fötterna riktigt sommarfina. Nytt nagellack har jag också. Sa jag vilken färg det var?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0