Modevisning

Var iväg till Birsta med barnen. Jag vill knappt ens skriva om det. Men visst, några byxor åt Haqvin hittade vi inte. Inte åt mig heller. Allt var för smalt. Smalt smalt. Inga sommarskjortor åt Herman heller - dom var för vida. Men sommarskjortor åt Haqvin, en finskjorta åt Herman, strumpor, kalsonger och så en bh åt mig. Ja en till. En rödrosa. Varför ska man ha  vitt under på sommaren? ;)
 
Nej ni får inte nån bild på bh-n. Här kommer bilder på det jag köpte i stan i torsdags istället.
 
Grön solklänning nummer ett. Djupt urringad men jag kom på att man kan ha den bak och fram också. Då får man en väldigt snyggt ringad rygg. Men den blir kortare baktill då och det kanske ser dumt ut....
 
 
Grön solklänning nummer två. Lite kortare och enklare skärning upptill men den sitter SÅ snyggt. Kanske tycker ni att jag överdrivit acessorarerna? Jamen det är ju modevisning! Man kan dressa ner den lite genom att ta på sig korta leggings, enklare sandaler, en kofta och så skippa blomman i håret. Servetterna? Dom slängde jag med för att komma upp i 500 kr så jag fick två stämplar. Jag hade dessutom presentkort och det var rea i hela butiken så jag kom billigt undan. Aldrig fel.
 
 
Och så blusen då. Jag är riktigt förtjust i den. Sval och cool och, ja det kanske är samma sak förresten..... Men jag hade föreställt mig nåt skirt och vitt och så hittar jag en knalligt limegul sak. Fränt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0