Resultatredovisningsdags

Nu tycker jag att det är dags att redovisa ett delresultat. Vi är inne i mars och det har gått nio veckor på den nya året och på min karriär mot en friskare och starkare kropp. 
 
Resultat vecka 1 - vecka 9: Minus 4,2 kg
 

Yes! Tack vare skidåkning och kaloriräkning! Inga konstiga, enformiga dieter, inte ens godisförbud. Bara vanlig mat för det mesta och godis och ett glas vin nån gång ibland. Och det funkar!
 
Så klart har jag ätit mindre av sånt som innehåller mycket energi och mer av sånt som är kalorisnålare. Mindre korv och mer grönsaker skulle man kunna säga. Men det är fortfarande vanlig mat. Alltså är det bara att fortsätta dieten och till sommaren kommer ni att se en lättare, friskare och starkare Gun, dansande förbi i sin nya Desigualklänning.
 
Heja mig!  
 
 
 Fyra kilo är rätt mycket att kånka omkring på. Här kommer en illustration:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0