Har man tagit fan i båten.......

Åkte med pannlampa! Det gick bättre än jag trodde. Tänkte att det skulle vara otäckt att inte se hela spåret framför sig men det var nästan tvärtom. Gick bra i backarna också. Eller nåja, i backen med högerkurvan fegade jag och bromsade så jag stod på näsan och sträckte en muskel i ljumsken (har man muskler där?). Hade lite ont i ljumskarna innan också men nu, NU gjorde det riktigt ont! Kunde inte sträcka ut riktigt bakåt utan fick ta korta "steg". Jaha, mitt i skogen, det var ju bara att fortsätta spåret runt. Stannade vid kraftledningen och funderade på om jag skulle fortsätta ut till vägen istället och gå hem därifrån. Kollade på träningsappen hur spåret gick. Äh, det var lika "gent" att åka spåret! Bara att kämpa på.
 
Nu haltar jag omkring framåtlutad här hemma och ser ut som om jag har ont i magen. Men det har jag inte, jag har ont i ljumsken. Meeen! Jag ska ju styrketräna imorgon! Hur ska det gå nu då? Kanske man kan tejpa ljumsken? Näääääää....det kan man väl inte. Fast det är klart, man skulle få bikinilinjen fixad på köpet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0