Abstinensbesvär....?

Men hur kan det vara jobbigare att promenera i 35 minuter än att åka skidor i en timme??? Eller var det bara tråkigare? Finvädret slog om och blev mulet med en smula snö i luften. Och jag som tagit med mig kameran för att knäppa fina bilder. Inte blev det nåt av det, inte.
 
Det kan även ha att göra med att jag har åkt skidor innan lunch hela förra veckan och idag tog jag en promenad istället direkt EFTER lunch. Kroppen kanske tyckte att jag borde ha vilat lite istället så den fick smälta maten?
 
Jag MÅSTE nog helt enkelt åka en sväng skidor ändå. Hm....Man kan faktiskt åka skidor med pannlampa på skallen. Jag ids nämligen inte packa grejer och åka ner till elljusspåret. Jag gillar inte långbacken i början på spåret heller......
 
Äh, jag som tänkte ta det lugnt idag så jag kan ta ut mig på styrkan imorgon. Men jag åker så långsamt så det räknas nog som "aktiv vila", typ promenad.
 
Fingret då? Tja, det finns ju sporttejp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0