Desigual = annorlunda

Vet ni vad jag vill ha? Jag skulle vilja ha en klänning från Desigual. Nej, dom är inte billiga men dom är otroligt vackra och det finns väldigt många modeller som skulle passa just på min kroppsform. För att inte tala om vad färgerna och mönstren skulle passa bra till min person!
 
Har ni sett, va? Det är så man vill äta upp dom!
 
 
 
 
Men hur skulle jag kunna köpa mig en klänning för så mycket pengar? En klänning är inte lika nödvändig som, låt säga, en skiddress eller ett par joggingskor, om vi ska jämföra med nåt i samma prisklass. Men jag gillar klänning. Tänk på den gröna jag köpte till bröllopen i somras. Den levde jag i hela semestern. HELA semestern! In i tvätten, ut på tork, dra på igen. En klänning jag gillar kommer jag att använda och jag kommer att känna mig SNYGG! Sexig! Bäst i hela världen!
 
Vet ni, jag har kommit på det. När jag har gått ner alla dom där kilona som jag ska gå ner, då tänker jag köpa mig en klänning från Desigual. Det tycker jag att jag är värd. Så det så.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0