Mumien vaknar

Ligger i sängen på hotellet och vilar upp mig lite efter frukosten. Känner mig lite bakis. Säkert för att jag vaknade flera gånger inatt. Benen är lite ömma.

Ändå mår jag bättre än jag trodde jag skulle. Det gick bra igår. Gjorde ont vid några tillfällen, tydligen är jag en sån som bryter ner lokalbedövningen snabbt. Ja det är ju alltid roligt att höra att man är bra på nåt. :-) Men jag kunde PROMENERA från kliniken till hotellet efter operationen. Det ni! Det trodde jag aldrig.

Ska väl checka ut snart och smyga iväg till Kungsgatan (shoppinggatan här i Umeå) en sväng innan det är dags att åka tillbaka till kliniken och ta bort bandagen. Sen blir det stödstrumpor och ingen benträning på två veckor. Men promenera går bra. Det är ok för mig. Får väl köra lite överkropp så länge, hehe.

Bilder? Ja, kanske ni får se bilder sen. Jag bloggar från mobilen så det funkar inte att föra över bilder. Jag har i alla fall fotat lite. Vi får se vad jag vill lägga ut, OM jag vill....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0