Det är mååååndag morgon......

Så där ja! Då var det dags för vardagen igen. Och regnet skvalar. Men det är ingen mening att klaga på vädret, det blir inte bättre för det. Igår hade vi varmt och fint så jag gläds åt det istället. För övrigt regnar det i Venedig också idag enligt yr.no - fast där är det 27 grader och här är det 15 så viss skillnad är det väl.....
 
Igår var det invägning igen efter semestern. Man vill inte gärna åka på semester till Österrike och Italien och behöva tänka på vad man stoppar i sig. Öl, vin, glass, pasta, pizza, knödel, spätzle, schnitzel, choklad, nybakat bröd - mmmm. Å andra sidan blåste det varje dag när vi var i Italien och vågorna gick höga. Det gick nog åt lite energi av att bada. Vågen visade inte mer än ett kilos uppgång sen vi for så SÅ illa var det inte (för MIG alltså, hehehe). Jag hade tyvärr "haft semester" ett tag innan också så jag har ett kg till som smugit sig på men dom ska bort nu! Det är den stora fördelen med vardag - det är lätt att hålla matrutinerna. 
 
Sen finns det inte heller italiensk glass, knödel, spätzle eller Milka Toffee Ganznuss och Triolade i 200 gramskakor på Ica här på Hammarn. Inte ens iste med persikosmak finns det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0