Resultatet av lyxdagen

Kort, kortare, kortast! Fast det är i princip samma frisyr som förut, snedluggen är kvar, det är bara mycket mycket kortare baktill och på sidorna.





Känns  bra!

Fick till en promenad ikväll också, inte illa. Lade till delar av en annan promenad till den som jag brukar ta på morgonen (det där lät lite kryptiskt men, ja...) för att se hur långt det skulle bli. När jag kom hem sa träningsappen att min paus varat i 43 minuter "vill du lägga till den i sessionen?" Paus? Ok, jag lade till den....jag fick ju tiden i alla fall men inte sträckan så det var den statistiken det. 

Nu ska den här kroppen hoppa in i duschen och skrubba av sig småhår från friseringen plus resterna av massageoljan. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0