Imorgon är det fredag - färgfredag!

Snabbtema, bestämdes idag: Färgfredag!

Man får välja vilken eller vilka färger man vill. Dock underkänns man om man kommer i enbart svart, vitt, grått, brunt eller nåt annat neutralt, tycker jag. Vi måste ha lite FÄRG att mota bort höstdeppigheten med! Neutrala färger kompletterade med accentfärger är däremot helt godkänt.

Enkelt tema men ändå komplext. Går att göra hur genomtänkt som helst eller väldigt enkelt. En färgglad sjal kanske? Man kan köra en färg genomgående eller mångfärgat, ha färgglada strumpor eller varför inte rött läppstift?

Borde ha bättrat på hårfärgen men jag ska till frissan på tisdag och färga så jag vill inte riskera att sabba det med egen färgning. Men man skulle ju kunna ha nåt färgglatt i håret.....

Nä jag har faktiskt inte bestämt mig än vad jag ska ha. Men alternativ finnes. Det ordnar sig!

Hade jag haft såna här så hade jag tagit dom.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0