Rödtopp

Letade hårtoning på nätet igår kväll och hamnade då på en blogg där jag hittade världens bästa argument för att vara rödhårig. Eftersom jag fortfarande ler åt det idag så snor jag argumenten. Rakt av, så där bara!

FAKTA! Därför är det bra att vara rödhårig:

*Syns i en folkmassa.
*Kan ha kul utan att bli anklagad för att vara ytlig, billig eller dum.
*Kan vara smart utan att bli anklagad för att vara pretentiös.
*Får ha ett häftigt humör och avvikande beteende.
*Får vara hur knäpp som helst - alla förväntar sig ändå det.
*Får vara het på gröten och en kul person i största allmänhet.
*Blir betraktad som andlig och skärpt.
*Slipper bry sig om att sola - rödhåriga människor får vara bleka.

Det som saknas är väl den omtalade sexigheten. "Short, red hair is totally sexy and never goes out of style." läser jag på en sida med frisyrbilder. Och vem är jag att säga emot?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0