Oj....vad gjorde jag nu?

Kollegan B undrade om jag inte ville springa halvmaran med henne i Östersund nästa sommar. Årets upplaga gick i lördags, http://www.jamtlandpafotter.se/

Ja det är ju bra att ha ett mål att träna mot, eller hur. Och jo, jag saknar ju löpningen....

"Jag tänker börja träna på måndag!"

Hjälp!

Nu måste jag ju ha en plan! Jag som tränar, få se nu....INGET faktiskt. Lite promenarder, nåt enstaka boxpass. Nu måste jag börja på riktigt! Oj.

Jag som väger så mycket. Jag som inte sprungit på flera år. Och aldrig mer än en halvmil! Hur gör man? Jag har glömt. Jag får googla på löpträning helt enkelt. Hitta ett färdigt träningsprogram att följa.

Snyggt jobbat, Hilda.....


Nästa sommmar kanske det ser ut så här





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0