Traditionella semlor tack. Vanliga.

Hur ställer ni er till semlor som inte smakar semlor? Jag talar om chokladsemlor, saffranssemlor, kolasemlor, hallonsemlor, hjortronsemlor etc etc.....

VARFÖR??? Varför varför varför varför varför varför??

Jag vill ha den där goda kardemummasmaken på bullen, mandelmassan ska smaka mandel med den där lilla bittermandelsmaken, gärna med små mandelbitar i och så den feta, goda grädden.

Tycker jag inte om dom smakerna så köper jag väl inte semlor?

Vill jag ha smaken av choklad och grädde så äter jag kladdkaka.

Så tycker jag.


Kommentarer
Postat av: MK

Håller fullständigt med, fick semlor med äppelmos en gång och det var ingen höjdare!! Dessutom är ju äppelmos och mandelmassa lite lika i färg o koncistens så det blev en fullständig överraskning när det kom in i munnen. Bläh...

2011-01-19 @ 19:15:28
URL: http://morma.blogg.se/
Postat av: Thea Sundkvist

Ja-a! Semlor ska va´som semlor och inget annat!

2011-01-21 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0