Paketet har kommit! Igen....

Jo jag beställde från Bubbleroom i alla fall. Och den här gången blev det bara lyckträffar!

En klänning med nitar och roliga ärmar!



Snygg glansig blus med spetsar och ett par coola leggings med nitar!



Randig tunika - snygg! Och så svarta leggings.



I paketet var även ett par mörkt lila leggings med svarta spetsrevärer men det blev ingen bild på dom. Var lite tveksam eftersom revärerna accentuerar formen på mina ben och jag gärna vill tona ner formen i stället. Fast varför vet jag inte, jag ser ju fortfarnde inte konstig ut på nåt sätt..........Haqvin tyckte dom var snygga i alla fall! Och jag tänker inte returnera dom, det var dom för billiga för. :) Om jag inte använder dom så kommer jag att skänka bort dom till nån annan istället.

Snabbt gick det också, en vecka knappt. Sist jag beställde från Ellos tog det två veckor innan paketet kom. Bubbleroom har fått en återkommande kund med andra ord.

I morgon är det fredag. Då ska vi ha fredagsmys på jobbet. Bekväma, mysiga kläder, helst i jersey enligt Evelina. Ja jag har ju några att välja på nu!

Kommentarer
Postat av: maggan

Riktiga höjdare!

2011-02-17 @ 21:39:20
Postat av: johanna

Jättesnygga, allihopa!

2011-02-17 @ 21:44:45
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: MK

Tjusigt!!

2011-02-18 @ 07:30:50
Postat av: Mamma

Väldigt snyggt på dig alldeles utmärkt.

2011-02-18 @ 16:23:45
Postat av: syster yster

allt var snyggt, speciellt den randiga

2011-02-19 @ 11:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0