Back to the 80´s

Igår följde jag det här tipset på Youtube om hur man stylar ett kort hår:

http://www.youtube.com/watch?v=YrNtp7Z-hSU&feature=related

Jag försöker spara ut lite längd och tyckte mitt hår var så platt och dom lovade mer volym om man gjorde så här.

Resultatet: Jo det blev mer volym. Sån här frisyr hade jag inte haft sen.......-88 kanske? När jag sa godnatt till Herman tyckte han: "Du ser ut som en punkstjärna från 80-talet." Tack, kära du.....

Lade mig i sängen i förvissningen att "det nog lägger sig under natten".

Vaknade imorse av att mannen i huset sätter sig upp i sängen bredvid mig. Jag hör ett tydligt "fnitter!".....

"VAD ÄR DET?!"

"Du ser ut som en diskborste!"

Jag klev upp och kollade mig i spegeln.

......................................

Tänk Boy Georges möter McGyver. Och lite Leningrad Cowboys på det. Och en toalettborste enligt Herman.

Men TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!! Vilken SNÄLL familj jag har! Aaaargh!

Fast dom har rätt. Det ser inte klokt ut. Tur jag ska till frissan redan imorgon. Jag är hellre snygg än långhårig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0