Jamen!?

Idag åt jag en glass. Så klart. Men vi var och badade och barnen skulle handla glass och Herman frågade om han skulle köpa en Sandwich till mig. Känner han mig eller?

Inte simmade jag så mycket så jag gjorde mig förtjänt av glassen av den anledningen heller. Men jag har träningvärk i låren idag. Vilket betyder att jag ansträngde dom igår!

Nu har jag ätit tortillachips med smält ost på och två bitar chilichoklad till mitt rödvin.

Jaja. Det är fredag. Och gott var det.

Jag har köpt hem en massa god frukt så i morgon blir det fruktsallad. Och en långpromenad eller en löprunda. Det ser ut att bli finväder också så det blir nog Koppelhällan en sväng med. Men ingen glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0