Fynd!


"Den som söker skall finna" - bullshit! Det är när man inte letar som man hittar sina fynd. Kolla dojjorna!

95 spänn! Med iläggsulor blev det 125 kr. För ett par varmfodrade skor! Kanske inte duger när det är minus 30 men det är det väl inte många skor som gör. Det finns knappar på sidorna så man kan vika ner skaftet om man vill vara lite tuff (och det vill man ju). Funkar även till kjol (tror jag).

Jag skjutsade Haqvin på kalaset och farmor till Konsum och tänkte bara kika in på skoaffären (jag gillar skor, kanske ni redan vet..) bara för att.... Där utanför stod en korg med en skylt: 95 kr. Rotade runt och hittade en känga i storlek 41. Lite mer rotande och en i storlek 40 dök upp. Den ser inte så stor ut..... jag provar. I med en sula. Passade jättebra. Köpte dom.

Det enda som är bättre än att hitta skor som passar är att hitta BILLIGA skor som passar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0