Softshell, ska det va´ nåt det?

Jag har presentkort kvar på klädaffären samt pengar som jag också fick när jag fyllde år. Jag funderade på att kolla på  nya byxor men nu är jag jäkligt sugen på en softshell-jacka jag såg förra gången jag var dit. Den är ljusgrön..... otippat va? Nu undrar jag om softshell är nåt att ha? Det är ju många som har det  nuförtiden men vad är det bra till? Vindtätt? Vattentätt? Jag vill ju inte ha en alltför varm jacka heller, det är en "mellanjacka" jag är ute efter, eller en som passar när det är lite kallare på sommaren.

Presentkorten och pengarna räcker inte till hela priset på jackan men det täcker hälften i alla fall.....

Jag ska ta en koll på Google.....

Kommentarer
Postat av: Maggan

Softshell är inte fel alls. Jag har haft min hela långa vintern och varit såå varm. Nu vet jag att dom finns i massor av olika varianter och därmed olika tjocka/tunna. Det bästa som finns alltså!!

2008-05-20 @ 19:36:56
URL: http://mags.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0