Ja det är våååren, ja det är våååren!

Man blir piggare och piggare för varje dag! Nu är det ljust när man åker till jobbet och ljust när man åker från jobbet. Till och med härom morgonen när vi hade möte och började tidigare var det ljust! Härligt, härligt!
Solen skiner och snön smälter på vägen. Plogbilen var ute i morse och skrapade ner snökanterna mot dikena (för att det inte ska bli översvämning på  vägen när snön så småningom börjar smälta på allvar). Talgoxen kvittrar. Vårkänslor i kubik!
Jag var ute och sprang igår! 35 minuter bara men det är ju en början. Och det kändes bra! Lite ont i högerfoten men det har jag haft till och från hela vintern, vet inte vad det kan vara för fel. Vi får se hur det utvecklas. Jag tänker inte låta det hindra mig. Jag började dessutom på en ny bok igår och då är det lättare att komma ut och promenera och springa för man vill ju veta hur det går! "Potensgivarna" heter boken. Den började bra iaf så det blir mer löpning framöver!
image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0