Men vad ska man ha på sig....?

Det evigt kvinnliga? "VAD ska jag ha på mig, jag har ju INGENTING som passar! " Provade lite nu och jag säger som en bloggande medsyster: är det nån som bytt ut kläderna i garderoben?  (Tror inte hon sa så ordagrant men ...). Det putar här och där och ingenting verkar passa på kroppen eller passa ihop heller för den delen. Och jag hinner inte gärna SY nåt nytt! Och jag kan inte gärna chansa på att jag ska hitta nåt i Stockholm, sist jag rände där hittade jag till slut en topp som var snygg och satt bra - och halva reapriset var det när jag kom till kassan! Fast det jag letat efter var en yllekappa och en klänning......
Och man kan ju inte ha jeans för jämnan. Det lutar åt att jag tar samma kläder som jag hade på nyårsafton. Ingen som ska till Intiman var ju med då! Eller ska jag kanske ta den rutiga kjolen? Om jag tar kavajen till så inte magen syns så väl... eller toppen med volanger.....eller ska jag ta.....

image13

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag undrar vilken gen som gör oss kvinnor så otrooligt kritiska till oss själva??
Och VEM är det som byter ut alla kläderna varje gång man söker efter den där "snygga" man hade sist? För inte f-n kan vi väl förändras så mycket mellan gångerna? Eller...

2008-01-17 @ 09:50:03
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Gun

Den där funderingen är värd ett eget blogginlägg... hmmm....

2008-01-17 @ 10:35:51
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: beritdolores

Ja, även om jag kommer med ett förslag till vad du ska ha för kläder på dig, så kommer du ändå inte att välja det. Så jag är tyst. ! Det är faktiskt ett kvinnligt fenomen. Även om man får hundra förslag, så duger det ändå inte riktigt. Till sist så har man hela garderoben på sängen och i sista minuten så tar man det plagg som man ändå visste att man hade bestämt, att ha alldeles i början..
Lycka till !!!
Kram från Berit

2008-01-17 @ 22:12:10
Postat av: Emma

Kläder är tamef-n det svåraste val man gör, om man ska ngnstans.. man hittar ju aldrig rätt..

2008-01-18 @ 02:15:58
Postat av: Gun

Det känns skönt att inte vara ensam iaf...

2008-01-18 @ 08:28:55
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Jannike

välkommen hem!!!

2008-01-21 @ 07:08:41
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0