Kära svägerska

Berit, min kära svägerska

.image21
Nu har jag köpt likadana fingervantar som du har. Dom bruna med virkade blommor på kanten. Jag köpte dom fastän jag visste att du har likadana. Jag kollade ju faktiskt in dom i affären INNAN jag visste att du hade såna.
Tidigare har vi ovetande om varandra köpt  varsin likadan jeanskjol (som vi båda älskar) och likadan tunika. Idag köpte jag förutom vantarna även en svart kjol och det skulle inte förvåna mig ett endaste dugg om du redan köpt en sån utan att säga det till mig! 
Men vad gör väl det? Vi är helt enkelt två snygga brudar med bra smak!
Kram på dig!

image20

Kommentarer
Postat av: Berit

Hej Gun !
Jag har varit borta några dagar, så jag har inte varit in i din blogg och kollat förrän nu.
Tro det eller ej men jag har köpt, visserligen för ett tag sedan, en svart kjol. När jag var i Sthlm så köpte jag skitfräna klackade skor. Du måste bara se dom.....din stil...
Kram från Berit

2008-01-28 @ 22:54:26
Postat av: alias Kvasthilda

Jag köpte en tunika i Stockholm och inga skor så där är nog faran över! :)))
Det ska bli intressant att se kjolen.

2008-01-29 @ 19:27:01
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0