Vänt i häcken

Nä men nu är det dags att skvallra och förfasa sig lite över kändisar tycker jag!

Jag är inte så speciellt intresserad av kändistidningar typ Aftonbladets Click! eller Hänt i veckan (finns den än?) men ibland ser man saker och reagerar. Vi (jag och mina bloggisar) har tidigare diskuterat kroppsideal på våra respektive bloggar. Och det här handlar om det.

Här har vi Victoria Beckham.................................................................................. och här har vi Barbie.

image40                image42

Är dom inte märkvärdigt lika......?

Kommentarer
Postat av: Jannike

Jo fy bubblan;-)

2008-02-07 @ 22:29:36
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Berit

Ja, lika som bär...
Är det egentligen, ärligt talat idealet att se ut så där. Jag hade önskat att jag haft en mindre byst, toppiga, normalstora. Min svärdotter visade mig sin nya bikini hon fick på posten (hon är här ikväll)och hon har inte en liten byst hon heller men hon är ju ung...Nåja jag tog och drog på mig bh:n men herregud,två storlekar upp så skulle den passa mig. Jag speglade mig och ja....big mamma säger jag bara. och Emma tittade på mig och sa, jaru morsan du har inte små tuttar du inte.....
Sånt är livet....
Hej då...

2008-02-07 @ 22:58:50
Postat av: Jannike

Nä du Berit... återigen, du vet vad Niclas tycker..."fniss" - du är vacker ddu!! Men man är alltid självkritisk... Ni kan ju tänka er hur jag kände mig ikväll framför en sån här balettspegel, dansandes oriientaliskt.... fan, jag ser ut som det värsta sumon, så jäkla kompakt alltså.... Fy faen!

2008-02-08 @ 00:07:18
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: alias Kvasthilda

När jag ser bilden på Victoria Beckham så blir jag glad över att jag ser ut som jag gör.... :)

2008-02-08 @ 08:27:53
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Åsa

Shit! Tänk att behöva gå omkring och ständigt tänka på kroppshållningen, ascoola kläder, puta med bröna och trippa sig fram?! Nä, tacka vet jag mysbrallor med hängröv!
P.S Fast Berit, jag kan ta lite av det du nämner att du har för mycket av... Det har liksom fallit bort en del hos mig... :-)

2008-02-08 @ 10:19:13
Postat av: alias Kvasthilda

Och Berit, du kan få lite av min rumpa och mina lår!
Hon ser inget glad ut heller, Beckham-bruden. Jämför med Nigella Lawson längre ner.

2008-02-08 @ 11:24:48
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Berit

Hej !
Ni är så gullig allihopa, ja, tänk om vi kunde ta lite här och var av varandra, vi skulle ju bli perfekta då.....
Gokväll!

2008-02-08 @ 21:49:30
Postat av: alias Kvasthilda

Haha! Men Berit vi ÄR ju perfekta, har du missat det?

2008-02-08 @ 22:49:46
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0