Cykelfest

Jag lovade att berätta om cykelfesten. Här kommer det.
 
Vi fick börja med att cykla ner till Rasan och där fick vi ett glas bubbel till att börja med. Sen bjöds det på en förrätt med lax och en god röra på mörkt bröd.
 
 
Varmrätt hade vi fått på vår lott. När våra gäster kom bjöd vi på lammstek, potatisbakelser, rödvinssås och en sallad med fetaost och oliver.
 
 
Sen var det dags att cykla ner på Hammarn för efterrätt. En riktig grand dessert! Kladdkaka med grädde, hjortronpannacotta och frusen cheesecake. Mums! 
 
 
Jo, det är en irish coffee i glaset. Med facit i hand skulle jag nog låtit bli den. Jag skulle hållit mig till ätningen och cyklingen som jag skrev. Men när man är glad och sprallig tänker man inte så långt. Mådde inget vidare när kvällen var slut. Inte på natten heller och inte dagen efter. 
 
Men det var trevligt innan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0