Vårstädning och vintersport

Jag gjorde det! Jag städade hallen i lördags, ja, tvättstugan också. Dom hänger ju liksom ihop. Vaknade 6:45, onödigt tidigt för att vara en lördag men jag var pigg så jag klev upp och åt frukost och sen satte jag igång.
 
När jag plockat klart i tvättstugan och var redo att dammsuga hade Mannen vaknat. Han undrade om vi skulle åka upp till Kälsjön och åka skidor. Ja, vilken bra idé. 
 
Vägen upp till Alaska var väldigt lerig men det var mycket snö kvar där uppe. Vi åkte på myrarna in och sen längs kanten av sjön. Det började snöa.
 
 
 
 
När vi kom hem och ätit lunch fortsatte jag med att skura tvättstugan, dammsuga hallen och skura där med. Bar ut några av vinterkläderna i alla fall men det är fortfarande rätt kallt ute så resten får vänta. Jag är nöjd med resultatet ändå.
 
På söndagen åkte vi motorcykel till Hammerdal med några och åt pizza. Tämk, två årstider på samma helg.
 
 

Kommentarer
Postat av: Dammsugarexperten

två årstider på en helg brukar vi ha under den skånska sommaren! ha en bra helg.

2017-04-28 @ 21:34:11
URL: http://https://www.dammsugarexperten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0