Så där ja

Hux flux så ska jag stå på julskyltningen på söndag och sälja häxor. Ibland går det undan. I och med detta uppstod några problem. 
 
1. Jag behöver nåt att sälja ifrån.
 
Ett bord? Nja, dom ska ju helst hänga för att komma till sin rätt. Ett litet bord hade Mannen hittar, det kan jag ha och så skulle man kunna sätta upp skivan jag hade på julmarknaden på en bock eller nåt. Tänkte först använda staffliet men det var för vekt. Det är ett fältstaffli och det rasar ihop bara man tittar på det.
 
2. Jag behöver kassar.
 
Kunderna måste ju få en kasse att bära sin häxa eller ängel i. Det har jag beställt nu. Kommer imorgon. Beställde även mer silkespapper. Både kassar och silkespapper i lite roligare färger än vitt och beige. Ni ska få se när det kommer. Tyvärr fanns det inget mindre pack än 250 st i den kasstorleken jag ville ha men jag klarar mig ju ett tag då. Man kan ju ge bort presenter i kassarna också. Eller julklappar. 
 
En stol ska jag ha också och kaffetermos.
 
Hoppas jag får sälja några nu då, nu när jag kan stå och propagera för mina varor. Jag tycker det är synd att alla trevliga häxor och änglar ska vara kvar hos mig när dom skulle kunna flytta in hos nån annan istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0