Det går framåt

Jaså, är det fredag!? Nu igen? 
 
Jag mår bättre. Igår var första dagen jag inte hade ont i huvudet. Fast när jag tänker efter så jag hade nog en släng på eftermiddagen. Men mycket bättre än förut! 
 
Det har hänt nåt annat med mig också. Jag känner mig avspänd. Nervarvad. Jag har inte tänkt på jobbet alls dom senaste dagarna (sorry, guys....). Jag har nog varit mer stressad än jag själv har insett. Och så kommer det ett virus och sätter en på plats. Säger åt en att ta det lugnt. Sitta ner. Vila. Ja, det har sagt åt mig att hosta en massa också, det var ju inte nödvändigt tycker jag...
 
Idag känner jag mig rastlös. Lite lappsjuk så där. Det är ett gott tecken. Lust att sätta igång och göra saker. Men jag ska inte dra igång några stora projekt. Jag vet hur det brukar vara. Huvudet vill mer än vad kroppen klarar av. 
 
Ska sätta mig och sy lite. Det är snart julmarknad och det ska inte bara finnas filurer att sälja, dom ska ha ett namn och dom ska prismärkas och en lista ska upprättas.
 
Hoppas jag får sälja några i år. Jag vet inte varför folk inte köper. Är det fel målgrupp som går på julmarknaden, tro? Är det fel sorts vara? Det är ju inga vanliga julänglar direkt. Är dom för dyra? Men jag är ovillig att sänka priset. Dom är inga hastverk. Och att förenkla dom för att sänka priset är inte ett alternativ. 
 
Julmarknaden är nästa helg. Helgen efter är det första advent. Tiden går - hela tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0