Fynd!

Nu har jag varit och köpt mig ett begagnat ljusbord! Det dök upp i köp- och säljgruppen och jag slog till direkt. Det dumma är att jag inte minns vad det var jag gjorde när jag saknade ett ljusbord. Har ju till och med bett Mannen tillverka ett åt mig men det har inte blivit av än. Men nu behöver han inte det!
 
Ställde ut det i ateljén så fort jag kom hem. På klippbordet för jag vet inte riktigt än var jag ska förvara det. Konstaterade att det är en jäkla röra i ateljén just nu. På klippbordet och golvet står kassar med tyger som jag fått och inte sorterat in ännu. Presentpapper och tejp ligger kvar sen jag slog in svärmors present. Den stora kakburken med band och grejer som jag fick av U står kvar på sybordet. Golvet är skitigt för jag har gått in med vinterskorna på. Usch! 
 
Det är inte ens "kreativt kaos" - det är vanlig jävla oordning!
 
Jag måste städa. Plocka undan och sortera in. Dammtorka, dammsuga och skura. Jag kanske måste göra det nu på en gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0