Det är dags

Jag har resfeber. Det är dags för Rusk igen och jag har resfeber kombinerat med "usch-vad-jag-kommer-att-frysa"-ångest. Jag har väldigt svårt att sitta ner och göra nåt annat idag, nåt som inte har att göra med vilka kläder jag ska ha på mig eller vad jag ska ha med mig. 
 
Jag gillar inte att frysa. Undrar varför man utsätter sig för sånt här? För att det är så jäkla trevligt på träffen? Ja, det måste vara därför. Åka mc i oktober är ju inte riktigt normalt annars. Men ska man på Rusk är det helt ok. Det räknas som nomalt. 
 
Det ser i alla fall ut som om det ska bli sol i helgen. Inte så varmt kanske men sol. Då blir det fina fotografier. Jag får glädja mig åt det. Ser ut att kunna bli nån minusgrad på lördag natt men vi har värme i tältet och med sovsäck och woolpowerställ så ska det nog gå bra att sova ändå. 
 
Nej, nu kan jag inte sitta här längre. Nu ska jag gå och laga lunch åt mig och fundera på vad vi ska ha med oss i matväg. Människan kan inte leva på chili con carne allenast.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0