Mycket nu

Det händer en massa. Jag har fullt upp och det blir inte så mycket skrivet. Men nu har jag rast och passar på.
 
Glömde skriva förra veckan att syster E med familj kom och hälsade på. Dom åkte till Vilhelmina för att fiska och sov över både på dit - och hemvägen. Samma dag dom kom till oss hade dom fiskat på förmiddagen och A hade fått den här fina fisken. Den och två till abborrar blev vår middag den kvällen.
 
 
Midsommarafton har jag skrivit om. På midsommardagen for Mannen och jag en sväng på motorcykeln. Vi åkte mot Höga kusten och vimsade omkring på diverse småvägar tills vi upptäckte att vi kom fram till  Höga kusten-bron igen. Vi beslutade oss för att äta middag där. Vi delade på en caesarsallad och en hamburgare med klyftpotatis. Jättegod hamburgare! Och utsikten går ju inte av för hackor.
 
 
På söndagskvällen var vi bjudna till H och T på konsert i trädgården. Wille hade nämligen vunnit en tävling som Tele2 hade anordnat där vinsten var att en artist skulle komma och ha konsert hemma hos en. Det var inspelingsteam och en massa folk och värdarna var två youtubare som inte jag kände till men Wille visste så klart vilka dom var. Vi blev bjudna på picknick med rostbiff och potatissallad och grejer och Simon Erics uppträdde. Här kan ni se intervjun med familjen och konserten:
 
https://youtu.be/AQoLXDGrtH0
 
Observera fotografen i grön klänning som smyger runt i bakgrunden...
 
På tal om konsert - imorgon är det dags för Remix konsert! Igår hade vi övning med en av killarna som är med och kompar . Ikväll är det genrep med allihop och imorgon är det på riktigt! Lite nervöst är det. Jag måste komma ihåg att ta med smink och kläder (och skor!) redan på morgonen när jag åker till jobbet eftersom jag slutar halv fem och åker direkt till Näset. Nåt att äta innan konserten vore ju också bra att ha. En sallad kanske?
 
Jag var i alla fall till frissan igår så frisyren behöver jag inte bekymra mig om!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0