Rapport från soffan

Rutinen att skriva saknas fortfarande men jag gör väl en sammanfattning då, så här mitt i veckan:
 
I söndags åkte jag äntligen skidor! Ett varv i pålgårdsspåret, med gamla skidorna men med nya pjäxorna. Härligt, härligt!
 
Sen blev det måndag och då har jag så klart jobbat. Väldigt ovant men väldigt kul att säga"på jobbet" istället för "på dagis" eller nåt.
 
Träning i måndags kväll och latin fusion igår. Vilokväll ikväll. Inte ens en promenad (om man inte räknar att dra runt barn i pulka förstås). Många barn idag = trött i huvudet.
 
Imorgon kväll har vi husmöte så då lär jag väl inte komma iväg på nån träning men å andra sidan öppnar jag och slutar tidigt så jag kanske hinner åka skidor på eftermiddagen?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0