Slut i Luvan.

Lång dags färd mot kväll. Många barn, livligt, stökigt, tjatigt, stressigt.
 
Slut i Luvan, tom i bollen, uttömd, dränerad, en urvriden trasa.
 
Fryser gör jag också.
 
 
 
Jobbade 9-17:30 och det är lika många timmar som alla andra dagar men det känns mycket mycket längre. Å andra sidan, efter halv fyra så försvinner barnen hem på löpande band och plötsligt är det bara några få kvar och jättelugnt. En välförtjänt nedvarvning efter en hektisk dag. 
 
Imorgon börjar jag arbetsdagen med frukost klockan åtta och jobbar till halv fem. Känns också långt. Men på fredag öppnar jag! Och slutar tidigt! Vilken härlig start på helgen!
 
Nu ska jag tappa upp ett varmt bad. Jag tror jag tar ett glas vin också. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thea

Låter skönt med ett bad. Frusen brukar man ju kunna bli när man är trött, så hopp i säng se'n! ;-)

2015-04-15 @ 20:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0