Snabbgenomgång

Gaah! En hel vecka sen jag skrev nåt! Ok. Snabb sammanfattning av veckan som gått - jag ska strax på träningen. Jaa, den startar idag!
 
Förra veckan: Huvudvärk och illamående och yrsel. Misstänkte först migrän men i flera dagar? Misstänker numera nacken. Kanske inte är så bra att lyfta små barn med mitt (forna?) diskbråck. Domningarna i handen och armen har ökat. Tror jag ska ringa sjukvården och be dom checka nacken ordentligt.
 
Har ritat en "Zelma" och lagt ut. Jag kallar det så fastän Zelma inte ens var med denna gång. 
 
Helgen: Mannen och jag åkte motorcykel till Sundsvall i lördags och köpte - ett äppelträd. Jodå, det går att frakta. Man får köra lite långsammare bara.
 
 
Äppelträdet skulle farmor få. Vi var dit igår söndag och grävde ner det. Vi grävde även bort gamla rabatten vid väggen och grävde en ny längre ut på gräsmattan där jag satte ner växterna som jag tagit rätt på. Pionen blev fyra stycken pioner istället och även aklejan, liljekonvaljerna, hasselörten, jättevallmon och liljorna fick följa med. 
 
På tal om äpplen så har jag kokat äppelmos och pannkakssylt.
 
 
Denna vecka: Kanske jag slipper lyfta små barn i framtiden för imorgon ska jag på anställningsintervju på Manpower. Önska mig lycka till!
 
Nu ska jag leta rätt på träningsskorna och vattenflaskan. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0