Suck....

Vårtrötthet har man ju hört talas om, men hösttrötthet? Jag har varit så slut den senaste veckan. Sur och grinig och less. Så plötsligt händer det nåt så humöret åker upp en stund men sen ramlar det ner till den låga nivån igen. Funderar på om det är mörkret som gör det. Eller så håller jag på att få "klimatförändringar". Det är i alla fall höstlov nu så jag får sova lite längre på morgonen. Få se om det hjälper.
 
Inatt sov jag då inget bra. Vaknade flera gånger, varm och svettig. Gick upp och öppnade fönstret. Vaknade senare på natten av att det blåste och regnade som f*n. Det smattrade på tvättstugetaket så jag fick lov att gå upp och stänga fönstret igen för att kunna sova. Suck. Nu känns det som att jag har drömt alltihop för nu skiner solen och himlen är blå.
 
Funderar lite grand på att prova johannesört men jag vill kolla att det är ok tillsammans med blodtrycksmedicinen först. Jag har sökt på internet men inte hittat nåt specifikt om Enalapril och johannesört, bara om att johannesörten KAN göra så att vissa mediciner tas upp sämre. Undrar om dom vet på apoteket?
 
Annars är det väl dom gamla vanliga råden som gäller. Ut och rör på dig och ät vettigt. Ja jag försöker, jag försöker....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det finns på hälsokost något för milda "klimatförändringar" hör efter. Humöret kan faktiskt svaja då.

2014-10-27 @ 15:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0