Söndag

Nu har jag påbörjat rensningen av inkorgen på min hotmail. Jag är nästan aldrig inne där nuförtiden, det är gmail-adressen som gäller om ni vill skicka nåt, men jag hade tydligen en massa nyhetsmail på hotmailadressen och nu har jag suttit och avregistrerat om inte alla så åtminstone en stor del av dom. En del är så fiffiga att när man avregisterar prenumerationen så får man MAIL ifrån dom där det står att man avregisterat prenumerationen. Men hallå, förstod ni inte? Jag vill ju inte ha några mail ifrån er! Lika dumt som när dom ringer på mobilen och frågar vad man tycker om telefonförsäljare. 
 
Igår var det kanonväder. Det blev en motorcykeltur till Ö-sund och provkörning av bil. Mmm, vi får väl se om det blir den. Den gick bra i alla fall. Och snygg var den. Sen for vi på Kupan och åt räkmacka och drack kaffe. I stan var det ännu varmare än hemma, 15 grader och solsken. Och det är oktober! Man blir glad av finväder, det hjälps inte. Och nästa helg är det Rusk. Hoppas det blir finväder då med! Ifjol var det ju rena sommarvädret.
 
 
Idag är det småregnigt och grått ute. En perfekt ateljédag med andra ord. Började på en ny häxa i fredags. Eller om det är en ängel. Jo, jag tror att det är en ängel. Satt och filosoferade bakpå hojen igår och jag tror jag vet hur hon ska se ut nu. Det är en bra sak med att åka bakpå. Man har inget annat att göra än att tänka.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0