Snart är det dags!!

Igår hade vi långpass på kören. Det är konsert nästa vecka, vet ni! Ni kommer väl? Torsdagen den 26 juni, på dansbanan på Trätojordsbacken. Jajamen, vi har bytt lokal i år, till en mer central. Sommarkonsert på Qul i backen, det är väl precis som det ska vara det, tycker ni inte? Kom ihåg att ringa och boka biljetter så ni säkert får plats.
 
Vilken tur att jag hade bakat en rabarberkaka och tagit med. Vi behövde den där extra energin. Nu är det bara en repetition kvar, sen kör vi! Funderar om man ska ha "nostalgisk" klädsel i år också, nu när vi har "Sommarkonsert" istället för "Nostalgikonsert". Det ÄR ju faktiskt Nostalgivecka och repertoaren är blandad, både gammalt och nytt så, ja, varför inte? Det kommer att finnas låtar att vara nostalgisk till. Ska jag kanske köra på min gamla gröna klänning ändå? Det är (nästan) synd att den är lite för stor för jag gillar den. Kanske måste kolla om den går att sy in i alla fall. Ska vi bara vara somriga skulle jag kunna ha min grön-blåa långklänning. Hm, jag har ju den andra gröna också, den med psykedeliskt amöbamönster på. Eller måste jag fixa nåt helt nytt? Vad tror ni? Öööh...skulle jag gilla grönt, menar ni?
 
 
Jag ska ändå sätta mig i ateljén en sväng idag. Jag ska fixa lite priser till lotteriet tänkte jag. Mmmm, nu blir ni nyfikna, va? Men jag tänker inte tala om vad det blir, det får ni se på konserten. Kom och njut av skönsången och köp lotter så har ni chansen att vinna fina priser!
 
Jag säger som vi brukar i ReMix: vi hörs!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann

Den långa är jättefin.

2014-06-18 @ 11:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0